«Βγάζει μάτι» η κατανομή των χρημάτων στους ραδιοφωνικούς σταθμούς

Ο τρόπος που μοιράστηκαν τα διαφημιστικά κονδύλια στα ΜΜΕ φαίνεται ξεκάθαρα στα χρήματα που μοιράστηκαν στους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αττικής.

Ολόκληρη η παθολογία της Δεξιάς που δεν δίνει λογαριασμό, η αντίληψη ότι το κράτος μάς ανήκει, συνεπώς τα χρήματα των φορολογούμενων τα σκορπάμε όπως μας κάνει κέφι, δηλαδή στα δικά μας παιδιά, φανερώνεται μέσα σε μερικά ποσά και στον τρόπο κατανομής τους.

Την ίδια ώρα, διπλοεγγραφές ραδιοφωνικών σταθμών, κλειστοί ραδιοφωνικοί σταθμοί εδώ και χρόνια, σταθμοί που αποκρύπτουν την ακροαματικότητά τους, δείχνουν το μέγεθος του μπάχαλου και της αυθαιρεσίας με την οποία σκορπίζεται το κρατικό χρήμα.

Το... προτιμησιακό καθεστώς για τους «δικούς μας», τους "γαλάζιους", τους βαθιά αντι-ΣΥΡΙΖΑ και γενικότερα αντιαριστερούς νεοφιλελεύθερους, σε συνδυασμό με το «θάψιμο» του 105,5 Στο Κόκκινο, είναι εμφανή.

Για παράδειγμα, ο ενημερωτικός σταθμός «Θέμα» του γνωστού συγκροτήματος, με ακροαματικότητα μόλις 1,2%, (σύμφωνα με την τελευταία επίσημη μέτρηση της MRB - GlobalLink 9.3.2020 - 17.5.2020) καταγράφεται να λαμβάνει 40.000 ευρώ. Αντιστοίχως και ο ραδιοφωνικός σταθμός της "AthensVoice" -παρότι μουσικός, σημειώνεται εδώ γιατί η περίπτωσή του βγάζει μάτι- με ακροαματικότητα ακόμα χαμηλότερη, 0,6%, έλαβε επίσης 40.000 ευρώ. Με αυτά τα δεδομένα, ο 105,5 Στο Κόκκινο με 2,4%, θα έπρεπε να πάρει το λιγότερο 80.000 ευρώ, με τη διαφορά ότι πήρε μόλις 5.000 ευρώ. Γιατί κάνει αντιπολίτευση στον Μητσοτάκη.

Κατά τα λοιπά, η λίστα δείχνει την προχειρότητα και το... επιτελικό μπάχαλο που κυριαρχεί, με τα χιλιάρικα να πηγαίνουν και να έρχονται σαν να είναι μαρουλόφυλλα. Ο ραδιοφωνικός σταθμός Alpha 98,9, για παράδειγμα, αναφέρεται δύο φορές και παραμένει άγνωστο ποιο ποσό πήρε από τα δύο που αναγράφονται. Ή αν πήρε και τα δύο. Για χιλιάρικα μιλάμε, μάλιστα σε εποχή που ο κόσμος πεινάει.

Μία επιπλέον γκάφα στην ίδια λίστα, ο σταθμός Βήμα FM, ο οποίος φέρεται να έχει λάβει 2.000 ευρώ από τη λίστα Πέτσα. Η αλήθεια είναι ότι ο Βήμα FM έχει κλείσει εδώ και δύο χρόνια, καθώς ο επιχειρηματίας Ε. Μαρινάκης, στου οποίου ήρθε τα χέρια μαζί με τον ΔΟΛ, αποφάσισε ότι δεν τον χρειαζόταν. Τα ερωτήματα πολλά: Έχουν πράγματι καταβληθεί αυτά τα 2.000 ευρώ; Σε ποιον; Ποιος έκοψε τιμολόγιο; Ποιος εισέπραξε 2.000 ευρώ για λογαριασμό του κλειστού σταθμού;

Νταρζάνου Αγγέλα

Από την Αυγή της 07 Ιουλίου 2020